Volgers

zaterdag 27 juli 2013

Gepimpt zakje met Summer Wedding Tilda

Hallo allemaal,

Weer een berichtje van mij aan jullie wat ik nu weer lekker in de tuin zit te schrijven. Het is nu buiten veel lekkerder dan binnen.

Bedankt voor jullie reactie's op mijn vorige blog en op FB van Doe@ding.

Deze keer heb ik een zakje gepimpt voor een vriendin van me die a.s. maandag jarig is. Ik heb het simpel gehouden want anders was er niets meer te zien van het mooie design papier. Van Noor design zijn er een nieuwe stansen uit en een van deze heb ik ook maar gelijk gebruikt. Bij deze stans zit ook een prachtig hoekje die ik op een volgende kaart zeker ga gebruiken.

Voor het zakje heb ik de volgende materialen gebruikt:

Stempel: Summer wedding Tilda uit de Special Moments Collection 2013 van Magnolia.

Kleurtjes die ik gebruikt heb: Twinkling H2O's en Distress Ink

Magnolia stansen: Bloomy Tag en Peonies

Stansen: De nieuwste stans van Noor Design en Sizzix Circles

Papier: Pion design papier Vintage garden en cardstock.

Versieringen: Lint en servet. Plaksteentje is van Melissa Frances

Eerdaags ga ik aan de slag met een nieuwe stempel van Magnolia. Ze zijn weer zo leuk. En natuurlijk verkrijgbaar bij Doe@ding.

Ik zou zeggen allemaal een fijn weekend verder en voor degene die vakantie hebben een fijne vakantie.

Lieve knutselgroeten,

Elles

2 opmerkingen:

  1. Dat Design papier is inderdaad schitterend. Ik ben meer van Magnolia maar op zijn tijd een keertje Pion of Maja Design. Zulk mooi papier!! Je vriendin zal wel er blij zijn geweest met je gepimpt zakje. Prachtig!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tilda is Adorable.. Cute colors too!.. Great layers of paper and lots of Beautiful Die cuts.. ! Beautiful Flower you have made with die-cuts! :o)
    Thank you for joining us at ATSC! Hugs Sol :o)

    BeantwoordenVerwijderen