Volgers

donderdag 18 juli 2013

Tilda binding flowers en wat priegelwerk

Goedenavond allemaal,

Genieten jullie ook zo van het mooie weer net zoals ik en vele anderen?. Vast wel. Terwijl ik dit blogverhaal schrijf zit ik lekker in de tuin.

Maar nu het kaartje. Op de site van Monique Lokhorst zag ik een prachtig doosje staan met orchideeen erop. Bij Doe@ding was het doosje in het echt te bewonderen. Na eventjes twijfelen ging de Doohickey Orchid toch in mijn mandje. Van de week was ik eindelijk in de gelegenheid om met de Doohickey aan de slag te gaan. Het was wel een priegelwerkje om de orchideeen zoals Monique in elkaar te zetten maar, het resultaat mag er zijn vind ik zelf. En de "regendruppels" geven net eventjes dat extra aan de bloem. Je kan de bloem ook anders in elkaar zetten maar ik vind dit zelf toch wel het mooist. Ik ga ze zeker vaker maken. Ook heb ik weer de vlinderstans gebruikt van Noor design want die blijft toch mooi.

Voor het kaartje heb ik de volgende spulletjes gebruikt.

Stempel: Tilda binding Flowers uit de Special Moments Collection 2013 van Magnolia

Kleuren: Twinkling H2O's en Dirtess Ink. Voor de Orchideeen heb ik Twinkling H2O gebruikt.

Doohickeys van Magnolia: Cute Corner, Orchid, So Wrapped Lovely

Stansen: Vlinderstans van Noor design en Sizzix Ornate Oval

Regendruppels: Liquid Pearls

Papier: Maja Designpapier en wit cardstock en voor de orchideeen aquarelpapier

Versiering: Lint en parelkoord

Bedankt voor jullie reactie's op mijn vorige kaart en leuk dat jullie dat langs kwamen op mijn blog. Laat gerust een berichtje achter.

Veel liefs,

Elles

1 opmerking:

  1. Die orchidee is inderdaad erg mooi, net als je kaart. Schitterend hoor! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen