Volgers

vrijdag 12 juli 2013

Summer wedding Tilda / Addicted to stamps challenge # 60 heel veel laagjes

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie weer een bezoekje brengen aan mijn blog. Deze keer heb ik een beterschapskaartje gemaakt voor een lieve kennis van ons.

En hoe kan het ook anders weer een kaartje met een leuke Tilda (hihi) van de Special Moments Collection 2013.

Ook deze keer heb ik weer Twinkling H2O's en Distress Ink gebruikt om Tilda van vrolijke kleurtjes te voorzien.

Hieronder een foto van de zijkant. Ik weet niet of jullie het kunnen zien maar de Twinkling H2O's, Frantage en stickles die ik gebruikt heb geven een leuk glinster effect.

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Papier: Design papier van Maja Design behalve dat deze erg mooi is is hij ook lekker zomers. Wit cardstock.

Stempel: Summer wedding Tilda van de Special Moments Collection 2013.

Tekststempel: Marianne Design.

Kleuren: Twinkling H2O's en Distress Ink

Stansen: De mooie vlinderstans is van Noor design. Sizzix frame Oval en Sizzix Circles

Decoratie: Frantage, Stickles, bloemenlint en parelkoord

Met ik kaartje wil ik aan de volgende challenge meedoen van Addicted to stamps Challenge # 60. En de opdracht hiervan was gebruik zoveel mogelijk laagjes/ lots of layers.

Leuk dat je langsgeweest bent op mijn blog. En bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart (niet alleen op mijn blog). Laat gerust een berichtje achter altijd leuk om deze te lezen.

Fijn weekend allemaal!!.

Veel liefs,

Elles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten