Volgers

zondag 11 augustus 2013

Gepimpt zakje met de nieuwste Magnolia stempels.

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een bezoekje brengen aan mijn blog. En bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart.

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat Magnolia weer een nieuwe collectie stempels heeft uitgebracht. En wat zijn ze weer leuk!! Dus ja hoe kan het ook anders weer een paar gekocht.

Ik wilde de stempels allemaal gebruiken en daarom ben ik een zakje aan het pimpen geweest. Elke zijde en Tilda heb ik voor de afwisseling een ander kleurtje gegeven.

Voor de voorkant heb ik wat ik nooit doe de kleur geel gebruikt, maar deze keer wel want ik vond het zo lekker zomers. Tilda op de fiets heb ik bevestigd met een wippertje. Het vierkantje met het huisje heb ik ook iets verhoogd opgeplakt.

Voor de binnenkant heb ik de kleurtjes roze en blauw gebruikt.

Een close up van de roze kant. Hier zit de onderkant van het zakje omgevouwen dit heb ik niet vastgeplakt maar zo gelaten en wat er achter zit heb ik ook beplakt met designpapier. Verder heb ik voorwerpen erbij gedaan die in de Gucci tas zouden kunnen zitten van Tilda. Hihi

En van de blauwe kant. I.v.m. de huisjes heb ik ervoor gekozen om niet te veel versieringen te gebruiken.

Voor het zakje heb ik de volgende materialen gebruikt:

Voor het kleuren van stempels: Twinkling H2O's, Distress Ink en Distress Markers.

Stempels van Magnolia: Uit de Sea Breeze Collection 2013: It's Summer Time, On the road Tilda, Zomers bad Tilda, Gucci Tilda en Zweedse kusthuisjes. En uit de Sweet crazy love collection Welcome to a lovely home.

Papier: Desing papier van Magnolia, Maja Design en BoBunny. Roze, blauw, wit en geel cardstock.

Stansen: Van Noor design de vlinderrandstans, zonnebril en het zonnebrandflesje. Van Magnolia de Bloomy Tag en van Memory box de Tiffany frame.

Versieringen: Slipper bedeltje, bloemen, schelpen en lint.

Zo ik zal me verhaal hier maar bij laten want is al met al toch wel een lang blog bericht geworden. Hihi. Ik wens jullie een fijne zondag verder en laat gerust een berichtje achter altijd leuk om te lezen.

Veel liefs,

Elles

2 opmerkingen:

  1. Wauw Elles wat heb je dat prachtig gemaakt en zooooo kleurrijk ook. Schitterend ingekleurd. Al bij al een geweldige creatie. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke zomerse kaart zeg, prachtig ingekleurd ook en prachtige mallen, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen