Volgers

donderdag 28 februari 2013

Sleeping Baby Tilda

Goedenavond allemaal,

leuk dat jullie weer een bezoekje brengen aan mijn blog. En bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaartjes.

Met het volgende kaartje wil ik graag aan de volgende twee Challenge's meedoen:

Time for Magnolia Challenge:#3 Hoera!! Een baby'tje is geboren!!

en

It's a Magnolia Challenge: #52 maak een kaart in wit en 1 andere kleur.

Voor het kaartje heb ik de Magnolia stempel Sleeping baby Tilda gebruikt. Ik heb haar ingekleurd met H2O en Distress Ink. Voor de vleugeltjes en het kant aan kleding en het kussentje heb ik Stickles gebruikt. Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van wit en roze cardstock. Het design papier is van Magnolia. De stempel is uitgestanst met een Nestabilities van Spellbinder. Ik heb 2 Doohickeys gebruikt namelijk: Berry Lace en So Wrapped Lovely. De tekst is een Duplicate Rub Ons van Pebbles. Verder heb ik het volgende ter versiering gebruikt: Lint, garen, bedeltjes, ketting van kraaltjes en plaksteentjes. Het flesje heb ik met Doo-Bee-Pops (cherry blossem)gemaakt.

Bedankt voor jullie bezoek en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag.

Veel liefs,

Elles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten