Volgers

vrijdag 1 februari 2013

Onbedoeld kaartje voor Dutch Magnolia Lovers challenge nr. 49

Goedemiddag allemaal, Deze Summer Flower Tilda had ik al eventjes niet meer gebruikt en ik vind hem toch wel leuk. Vorig weekend ben ik ermee begonnen om er een leuk kaartje mee te maken. Het idee om een lint te rijgen heb ik ooit ergens in een boekje gezien en ik vond het wel leuk om dit nu te gebruiken.
Ik heb Tilda deze keer alleen ingekleurd met Distress Ink. Verder heb ik haar vleugeltjes bewerkt met stickles want een beetje blingbling vind ik toch nog altijd wel leuk. Voor de kaart heb ik verder gebruik gemaakt van cardstock en Pion papier genaamd Alma's Sewing Room purple wallpaper.Een Framelits van Sizzix. De Doohickey is van Magnolia en heet So Wrapped Lovely. De tekst stempel heb ik een keertje op een beurs gekocht.Het bedeltje komt net als het papier/Tilda/Doohickey bij Doe@ding vandaan.
Gisterenavond was ik op de blog van Dutch Magnolia Lovers aan het kijken en kwam daar challenge nr.#49 tegen. Dat was een bingo en dan staan er bepaalde voorwerpen op een horizontale/verticale of diagonale lijn en die moeten dan op je kaart voorkomen. En het leek mij leuk om met dit kaartje aan deze (en voor mij mijn eerste!!) challenge mee te doen. Met als lijn kant,lint/tekst/bedeltje. Ik ben benieuwd. Hihi Ik wens jullie allemaal een prettig weekend. En laat gerust een berichtje achter. Veel liefs Elles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten