Volgers

dinsdag 5 februari 2013

Preview met de nieuwe Magnolia stempels

Hallo allemaal, Gisteren is de nieuwe collectie van Magnolia uitgekomen. De Little Easter Collection 2013. Vorige week stonden ze al als pre order op de site van Doe@ding en er zaten weer een paar leuke tussen. Ik zag daar Tilda Decorate Easter en Happy Easter Background bij staan en ik dacht daar kan ik wel wat mee. Dus zodoende besteld en vandaag opgehaald. Omdat ik ze zo leuk vond ben ik er vanmiddag gelijk mee aan de slag gegaan. Mijn kaart is nog niet af maar ik wil graag de ingekleurde stempels vast met jullie delen. Want ik ben toch wel een beetje trots op het resultaat.
Als de kaart af is zet ik hem natuurlijk op mijn blog. Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en laat gerust een berichtje achter. Veel liefs Elles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten