Volgers

maandag 21 oktober 2013

Eindresultaat workshop van Monique en Angela bij Doe@ding

Hallo allemaal,

Na een heerlijke vakantie te hebben gehad met mijn echtgenoot ben ik nu weer in de gelegenheid geweest om wat op mijn blog te plaatsen.

Afgelopen zaterdag heb ik een workshop van Monique en Angela bij Doe@ding gedaan. We hebben een hartendoosje gepimpt bij Angela en bij Monique hebben we een leuke Tilda ingekleurd.

Het was weer een gezellige boel.

Hieronder het eindresultaat.

Als je een keer een workshop van de dames zou willen doen kijk dan op de website van Doe@ding. www.doeadingonline.nl

Allemaal een fijne dag verder,

Veel liefs,

Elles

1 opmerking:

  1. WAUW wat mooi!! Ik heb ook zo'n harten doosje gepimpt. Ik zal m binnenkort eens laten zien op mijn blog! Deze is echt schitterend zeg! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen