Volgers

woensdag 30 oktober 2013

Noel Tilda

Hallo allemaal,

Eerst wil ik jullie bedanken voor de reactie's op mijn vorige kaartjes. En natuurlijk leuk dat jullie eventjes langskomen op mijn blog.

Normaal gesproken laat ik altijd alleen het eindresultaat zien maar dit keer wil het eens anders doen. Graag wil ik met jullie delen hoe ik het kaartje in elkaar heb gezet.

Voor dit kaartje heb ik de leuke Noel Tilda gebruikt uit de Winter Wonderland Collectie 2013. En heb ik haar ingekleurd met Twinkling H2O's en Distress Ink.

Daarna heb ik haar uitgestanst en rondom stampendous shabby white gedaan.

Voor de kaart heb ik rood cardstock en design papier van Magnolia gebruikt. Voor de vorm van de kaart heb ik de stansen van GoKreate Large Frames Frilly #7 en Noor Design gebruikt. Hierna heb ik ze bewerkt met Inka Gold kleurtje zilver. Dit geeft een leuk effect wat je ge-embost hebt.

Hierna heb ik het kaartje in elkaar gezet.

Nadat ik Tilda heb opgeplakt, heb ik eerst het parellint gedaan, daarna het takje en de bloemen en als laatste de tekststempel van Noor design genaamd Happy Holidays.

Op de sterretjes van de tekststempel heb ik wat stickles gedaan.

En dit is het eindresultaat geworden.

Mochten jullie nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Bedankt voor je bezoek en laat rustig een berichtje achter.

Veel liefs,

Elles

6 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart en geweldig uitgelegd meis! Je vorige kaart is ook al zooooo mooi!! Leuk ook met die ski's. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart!! Deze stempel is ook een van mijn favorieten...maar welke eigenlijk niet;P
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Elles,

    Wat is dit een schitterende kaart ik heb ook even verder op je blog rond gekeken maar wat een prachtige creaties staan er op zeg super hoor ik kom zeker nog eens bij je kijken en ben dan ook gelijk volger bij je geworden.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wil ik volger van je worden zie ik dat het niet gaat op jou blog jammer!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het is gelukt ik ben de eerste die jou volgt hoe leuk is dat!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O en dan nog wat ik heb je in mijn blog rol gezet dan kan ik gelijk zien als je iets nieuws op je blog hebt gezet en dan kom ik gelijk een kijkje op je blog nemen tot de volgende kaart of creatie.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen