Volgers

donderdag 21 februari 2013

Rood/groene kerstkkart

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie eventjes langskomen op mijn blog.

Het volgende kaartje heb ik voor Challenge #2 van Time for Magnolia Challenge gemaakt. De opdracht was maak een kerstkaart met de traditionele kleuren rood en groen en gebruik een Magnolia stempel. Tja, hoe moeilijk kan het zijn. Het werd voor mij toch wel een Challenge. Hihi. Tilda was zo ingekleurd maar toen de rest. Het was eventjes lastig hoe de kaart verder te versieren met de kleuren. Maar al met al is het een leuk kaartje geworden.

Ik heb de volgende materialen gebruikt: Tilda with Ribbon Heart Scarf en ingekleurd met Distress Ink en H2O's. De volgende DooHickeys: Pionsettia,Cozy Big Snowflake en de Vintage Mistletoe. De label is van Joy crafts. Verder rood en wit cardstock. En designpapier van Magnolia en groen lint. Om de kerstkaart wat glitter te geven heb ik Stickles op de sterren rondom Tilda gedaan en op de bloem.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Laat rustig een berichtje achter.

Veel liefs,

Elles

1 opmerking:

  1. Hoi Elles, wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met een hele mooie sterrenrand. super!. Bedankt voor je deelname bij TFMC. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen