Volgers

vrijdag 15 februari 2013

Eindresultaat van de preview

Goedenavond allemaal, Vandaag had ik eindelijk de tijd om mijn kaart af te maken waar ik vorige week mee begonnen was. Hij is lekker geel geworden. Haha. Maar ja, dat heb je met pasen.

Ik heb de stempels ingekleurd met Distress Ink en de Distress Markers. Voor de wolk en de zon heb ik H2O gebruikt. Verder heb ik de kaart versierd met lint,een bedeltje en veertjes. De Bloomy Tag van Magnolia en van Doo-Bee-Pops heb ik paaseieren geknipt. Leuk papier om mee te werken. En de Spellbinder. Verder cardstock en papier van BoBunny.

En zo ziet mijn kaartje er van de zijkant uit.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de Time for Magnolia Challenge #01 Alles mag.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Laat rustig een berichtje achter. Fijn weekend allemaal. Veel liefs, Elles

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige trapjes voorjaarskaart heb je gemaakt en goed gemaskerd.Bedankt voor je deelname bij TFMC. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende Paaskaart heb je gemaakt zeg, super mooi met die eieren, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen