Volgers

dinsdag 19 februari 2013

Fotolijstjes

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties die ik op mijn kaart voor pasen heb gekregen.

Deze keer geen kaart maar twee fotolijstjes die ik al een tijdje terug had gemaakt voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. En aangezien mijn schoonmoeder ook weleens op deze blog kijkt kon ik ze natuurlijk nog niet plaatsen. Ik heb er nog 2 foto's in gedaan van haar twee oudste kleinkinderen.

De lijstjes heb ik bij de Xenos gekocht. Deze heb ik eerst beplakt met cardstock. Het design papier is van Pion. Deze heb ik aan de zijkanten ruw gemaakt en bewerkt met Distress Ink. Van Unique heb ik de volgende embellishments gebruikt: laserart Hart, paper flower knoop en paper leafs. Ook heb ik de Doohickey Vintage Mistletoe van Magnolia gebruikt. De bloemen komen ,net zoals de andere spulletjes, bij Doe@Ding vandaan. En aangezien er foto's in kwamen vond ik dat de filmstrip van Tim Holtz niet kon ontbreken.

Graag wil ik jullie bedanken voor het bezoeken van mijn blog. En laat gerust een berichtje achter.

Veel liefs

Elles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten