Volgers

zondag 4 januari 2015

Nummer 1!

Lieve allemaal,

Allereerst wil ik jullie een gelukkig en gezond nieuwjaar toewensen met heel veel freubel plezier!!. En heet ik Jolanda van harte welkom als nieuwe volgster.

Het volgende kaartje is (weer) in opdracht gemaakt van een hele trotse opa en oma voor hun kleinzoon die eerste is geworden.

De vraag van opa en oma was of ik de kleuren rood/wit/blauw en het cijfer 1 erop wilde verwerken. Het was wel een uitdaging en juist daarom erg leuk om te doen.

De kaart is gemaakt met rood/wit en blauw cardstock. De letters en de cijfers heb ik eerst gestempeld en verder bewerkt met embossing powder. De beker is gestanst met een stans van Marianne Design. Daar de kleinzoon eerste is geworden heb ik de kleur goud gebruikt.

Opa en oma vonden de kaart voor hun kleinzoon erg mooi geworden.

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest op mijn blog en laat gerust een berichtje achter. Tot de volgende post.

Veel liefs,

Elles

5 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart Elles!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit gaaf bedacht en super uitgevoerd Elles, ik snap dat ze er blij mee waren. Helemaal top. Nog de beste wensen voor 2015 !
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed begin van het nieuwe jaar ik vind dit een super leuke kaart Elles!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Elles ,

    Zag ik nou dat jij een prijs gewonnen heb bij Doe@Ding wat een bofkont ben jij zeg gefeliciteerd meis er zitten hele leuke dingen bij zag ik veel plezier er mee!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marrie,
      dank je wel, ik had niet verwacht dat ik zou winnen dus des te leuker. Er zitten zeker leuke dingen in. Liefs Elles

      Verwijderen