Volgers

dinsdag 13 januari 2015

Feestje

Hallo allemaal,

Gisteren weer eens tijd gehad om een kaartje te maken. De mal van Dutch DooBaDoo had ik al een tijdje maar door de kersttijd en alle kerstkaarten geen gelegenheid gehad om hier een kaartje mee te maken. Het is een kaartje voor een feestje geworden.

Zo is het kaartje in zijn geheel.

Zo ziet het kaartje eruit dat er binnenin in zit.

Daar de vorm van de kaart een fototoestel is heb een stempel gebruikt van Scrapberry's. Deze dame vond ik er wel bijpassen daar ze een fototoestel vasthoudt. Ik heb de stempel ingekleurd met H2O's en Distress Ink. Voor de kaart heb wit,geel en groen cardstock en Maja Design papier gebruikt. De stansen zijn van Noor Design, Nellie's Choice, Sizzix en Die-namics. De tekststempel is van Marianne Design.

Leuk dat jullie langs zijn geweest op mijn blog. Laat gerust een berichtje achter ik lees deze altijd met veel plezier.

Fijne avond en tot gauw,

Veel liefs,

Elles

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke kaart Elles. Lieve kleurtjes en inderdaad een leuk afdrukje om te gebruiken op deze camera evenals de filmstrip. Een plaatje...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elles, ben begonnen om weer eens langzaam de draad op te pakken en bij mijn bloggers langs te gaan. Wat een gave mal van DDBD en hele leuke vrolijke kaart heb je gefreubeld met frisse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi elles
    wat een vrolijke feestkaart en erg mooi uitgewerkt echt om van te genieten als blogger
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Elles,

    Wat is dit een leuke kaart het papier is schitterend heb het zelf ook gebruikt en de kleuren vind ik super mooi je stempel past precies bij deze fotokaart leuk gedaan hoor!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk weer ff tijd om te bloggen, wat een schatje is je kaart weer zeg, leuk dat fototoestel, en lekker vrolijk papier liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen