Volgers

zondag 2 november 2014

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke najaar weer??. Mijn eega ik wel. We hebben heerlijk gewandeld en tijdens de wandeling lekker op een terrasje gezeten voor een kopje koffie en vers gemaakte appeltaart.

Vorige week zondag was een vrijwilligster op mijn werk jarig en die doet altijd zoveel voor haar medemens dat ze wel een bloemetje en een kaartje verdiende namens de bewoners en personeel.

Het onderstaande kaartje heb ik voor haar gemaakt.

De basis van de kaart heb ik vanuit het magazine van Noor Design. Op de vlinderrand na heb ik verder er mijn eigen draai aan gegeven. Het designpapier is van Maja Design. De stansen zijn van Noor Design en Joy crafts. De tekststempel is van Wild Rose Studio. Op de vlinders heb ik Inka Gold gedaan zodat deze net wat beter uitkomen op het blauwe cardstock.

De dame in kwestie was erg blij met de kaart en natuurlijk de bloemen.

Ik wens iedereen een hele fijne week toe en bedankt voor de leuke reactie's op mijn mixed media.

Tot gauw.

Veel liefs,

Elles

4 opmerkingen:

  1. Hoi Elles, wat een prachtige kaart met die mooie kleuren. Ik kan me voorstellen dat de ontvangster hier erg blij mee was. Het model vind ik erg leuk en vlinders zijn altijd mooi om te zien. Lekker dat jullie zo genoten hebben, dat pakken ze je niet meer af..;p
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elles,

    Het is heel iets anders maar daarom niet minder mooi en ik weet zeker dat ze hier blij mee is je hebt dit weer schitterend gemaakt!!
    En wat was het genieten he dit weekend!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elles
    Wat een prachtige kaart, heel mooi zijn de kleuren en die vlinder die zo mooi omhoog komt.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldige kaart voor een geweldig mens! Leuk modelletje ook Elles!!
    Supermooie kleuren heb je gebruikt en die vlinders........zucht!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen