Volgers

zaterdag 25 oktober 2014

Mix Media

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een leuke workshop gedaan. Deze workshop werd gegeven door Nicole en Monique bij De Foamtastische Huiskamer. Met vijf andere dames heb ik een Mix Media gemaakt. Echt heel anders dan kaartjes maken LOL maar wel erg leuk om te doen en je kan er van alles op kwijt zoals bedeltjes, bloemen, bouten en lampjes etc. etc. En dit is het resultaat geworden:

Het sprayen van de verf leek eng maar je moet het gewoon doen en het was leuk om te sprayen. Met de koperkleur van InkaGold nog wat extra accenten aangebracht en toen was hij klaar en nu staat te pronken bij ons in de huiskamer.

Een fijn weekend verder en tot gauw,

Veel liefs,

Elles

5 opmerkingen:

  1. hoi elles
    nou iets om echt trots op te zijn want dit ziet er schitterend uit dus heerlijk genieten in huis ervan
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elles,

    Wat schitterend is dit heel mooi gedaan hoor!!
    Ik heb vandaag mijn Magnolia stempels opgehaald bij Doe@Ding nou dan weet jij wel wat ik morgen ga doen ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En in het echt zooooooooooveel mooier nog dan hier. Het was weer reuze gezellig Elles!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig resultaat zeg van de workshop, fijn dat je ook een hele gezellige dag hebt gehad, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elles
    Schitterend is je mixed media canvas, superleuk om te doen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen