Volgers

woensdag 18 juni 2014

Preview: Tilda With Lace Pants

Hallo allemaal,

Na een heerlijk weekje vakantie en twee weken van hard werken had ik eindelijk tijd om deze leuke Tilda uit de laatste collectie in te kleuren.

Aangezien ik al eventjes niets geplaatst heb op mijn blog wil ik haar alvast met jullie delen.

Ik wil haar gaan gebruiken op een van de bloemen van Let's get Bizzee.

Ook wil ik jullie nog bedanken voor de lieve reactie's op mijn vorige kaart. Ik wens jullie allemaal een fijne week en tot gauw.

Veel liefs,

Elles

3 opmerkingen:

  1. hoi elles
    nou hier word ik reuze benieuwd naar wat deze tilda is al prachtig gekleurd
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk joh dat je ertussen uit bent geweest en genoten hebt van je vakantie! Nu ben ik zeer nieuwsgierig wat hier uit zal komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Elles,

    Tilda heb je mooi ingekleurd ben benieuwd naar het eindresultaat !!
    En wat is zo'n vakantie weer snel voorbij he ik hoop dat je het heerlijk heb gehad op je vakantie ik ben zelf ook al weer een week aan het werk na mijn vakantie!!
    Ik hoop dat je lekker veel tijd krijg om je kaart af te maken ik kom dan zeker weer effe bij je kijken!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen