Volgers

donderdag 6 juni 2013

Invitation Tilda

Goedemiddag allemaal,

Wat een heerlijk weertje is het he??. Ik zit dus ook lekker buiten om mijn blog bij te werken.

Bedankt voor jullie lieve reacties op het gepimpte tasje. Ons nichtje was er blij mee!!.

Voor het onderstaande kaartje heb ik Invitation Tilda gebruikt uit de nieuwe Magnolia Special Moments Collection. Het was weer lastig met kiezen want, er waren er weer zulke leuke bij. Hihi.

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de kleur lichtblauw. Deze kwam voor op het designpapier dat ik wilde gebruiken en ik wilde ook weer eens wat anders dan roze. Het was wel eventjes wennen maar toch vind ik het zelf een leuk en fris kaartje geworden.

Een blik van de zijkant.

Voor de binnenkant heb ik ook lichtblauw gebruikt. Het notitieblad is gestanst.

Voor de kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Stempel's: Invitation Tilda en een tekst stempel.

Stansen van: Memory Box, Joy crafts, Joy crafts Vintage Flourishes, Die-namics, Tim Holz Butterflight, Sizzix, Doohickeys van Magnolia

Papier: blauw en gelig en roze cardstock, designpapier van Magnolia, Basics en Maja Design.

Tilda heb ingekleurd met Twinkling H2O's en Distress Ink. En nog wat Stickles.

Verder heb ik de kaart nog versierd met bloemen en een gaasje.

Op de H2O's na die ik gebruikt heb is alles verkrijgbaar bij Marlous en haar team van Doe@ding.

Bedankt dat jullie zijn langsgeweest op mijn blog en laat gerust een berichtje achter. altijd leuk om te krijgen en te lezen.

Veel liefs,

Elles

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige kaart Elles!! Mooie kleurencombinatie. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen