Volgers

maandag 15 april 2019

MFTWSC432 #Smile

Hallo allemaal,

Vanavond dit schudkaartje gemaakt met de leuke stempels en stansen van MFT uit de nieuwste release.

De achtergrond heb ik gemaakt met Resist Spray en Distress Oxide Spray's. De katten zijn ook ingekleurd met oxide's. Daar ik nog wat van de achtergrond over had heb ik daar # Smile mee gemaakt. Voor de basis van de kaart heb ik een stans van MFT gebruikt. Voor het schudgedeelte heb ik een MFT SUPPLY gebruikt die precies paste in het vierkant van de Polaroid en Sequins.

De tekst is eigenlijk een stempel maar die heb ik in gedeeltes gestempeld op de banners, door middel van versamark en embossingpoeder.

Met dit kaartje wil ik graag mee doen met de MFT Sketch Challenge 432

Liefs,

Elles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten