Volgers

woensdag 2 januari 2019

You deserve a you day

Hallo allemaal,

Bij deze als eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Het is wel eventjes geleden dat ik iets op mijn blog gepost heb maar voor sommige challenge's heb je een blog nodig dus...:) .En aangezien daar het komende jaar meer aan wil gaan meedoen. LOL.

De laatste tijd gebruik ik veel artikelen van My Favorite Things en StampingBella. Deze zijn goed en leuk met elkaar te combineren qua stempels, teksten en mallen.

Voor het volgende kaartje heb ik een nieuwe stempel gebruikt van StampingBella de tekst zat al bij de stempel. De achtergrond met de strepen is gemaakt met een mal van MFT. De stempel heb ik ingekleurd met Distress Oxide. Voor de achtergrond met de strepen heb ik ook de Oxide's gebruikt waarmee ik de stempel heb ingekleurd.

De tekst heb ik geƫmbost met embossingpowder van Inkon3 op glad zwart cardstock.

Ik wens jullie een fijne dag verder en tot de volgende post.

Liefs,

Elles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten