Volgers

zondag 24 maart 2013

Tilda on the Loose

Goedemorgen allemaal,

Eindelijk weer eens tijd om mijn blog bij te werken.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige kaart. Het was erg leuk om deze te lezen.

Het volgende ontwerp is geen kaart maar een koffertje wat ik op gepimpt hebt voor een verjaardagscadeau.

We hebben mijn moeder een stedentrip naar Barcelona cadeau gedaan voor haar verjaardag. Het cadeau werd enorm gewaardeerd.

Het koffertje heb ik gevonden in een hobbywinkel in Duisburg toen ik een dagje met mijn man mee was waar hij naar toe moest voor zijn werk.

Het koffertje heb ik beplakt met wit cardstock en desingpapier van Collectable. De zijkanten heb ik eerst ruw gemaakt en bewerkt met Distress Ink. Het was wel eventjes passen en meten met de bovenkant. Hihi. Verder heb ik rondom kant gedaan en aan de zijkanten "broekkrammen" van de Formido gedaan om het op een echt reis koffertje te laten lijken.

Ik heb Tilda on the Loose, suitcase with sign en de tekststempel Bon Voyage gebruikt uit de Bon Voyage Collectie 2010 van Magnolia. De stempels heb ik ingekleurd met Distress Ink en de Distress Markers. Ik heb de Doohickey So wrapped Lovely gebruikt en deze met lint aan de bovenkant vastgemaakt en nog een bedeltje er aan vast gedaan met een gekleurd touwtje. En hier en daar nog wat Stickles gebruikt.

Hier de voorkant en kijk eventjes goed naar de wegwijzer. HiHi

En hier het eindresultaat.

Ik hoop dat jullie het koffertje net zo leuk vinden als ik. Laat gerust een berichtje achter.

Veel liefs,

Elles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten