Volgers

vrijdag 25 maart 2016

Schuifkaarten

Goedemorgen allemaal,

Wat een weertje het schijnt lente te zijn maar............

Vorige week waren er 2 dames jarig daarvoor heb ik schuifkaartjes gemaakt. Geïnspireerd door Monique Haarhuis.

En dit zijn ze geworden,

Tilda Heb ik ingekleurd met Sennelier en de Klaproos met de ZIG markers. De klaproos heb ik eerst gestempeld met Versamark en toen embossingpoeder. Het geeft zo leuk effect vind ik zelf.

De stempels zijn van: Magnolia, Noor Design en Studio Light

Papier: Pion Design, Studio Light en bruin craft papier.

Versiering: bloemen en lint. De bladeren zijn van Dutch Doobadoo

Ik wens iedereen een fijn paasweekend met hopelijk beter weer dan vandaag.

Veel liefs en tot de volgende post maar weer,

Elles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten