Volgers

woensdag 6 januari 2016

Glas met champagne

Lieve allemaal,

Dank jullie wel voor de leuke reactie's op mijn vorige post.

Op FB kreeg ik de vraag hoe ik dat gedaan had met het champagneglas w.b. de rode kleur erop.

Dus hierbij de uitleg d.m.v. tekst en foto's.

De volgende materialen heb ik gebruikt: cuttlebug, Inka Gold, stukje schuurspons, mal en in dit geval cardstock

Je champagneglas ziet er zo uit als je deze hebt gestanst en ge-embost met je stansmachine.

Na het embossen laat ik zelf het cardstock in de mal zitten zodat ik zeker weet dat hij nog goed zit.

Ik doe dan wat Inka Gold aan mijn (schuur)sponsje en ga dan lichtjes over de mal heen net zolang tot dat het naar mijn zin is.

Als ik klaar ben dan haal ik het papier uit de mal met het volgende resultaat.

Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is en anders dan hoor ik het graag.

Tot de volgende post maar weer.

Veel liefs,

Elles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten