Volgers

zaterdag 18 april 2015

Kaarten gemaakt in opdracht

Hallo allemaal,

In een van mijn vorige posts had ik jullie verteld dat ik wat kaarten in opdracht heb gemaakt. De kaarten zijn ondertussen bij de desbetreffende personen aangekomen en kan ik ze nu met jullie delen.

De eerste is geen opdracht maar die heb ik als bedankje gedaan voor een lieve kaart die ik heb ontvangen. Het model van de kaart zat in de tweede Doe@kit van Doe@ding en was erg leuk om te maken.

Het model van bovenstaande kaart heb ik een hele tijd geleden gemaakt bij een workshop van Monique Lokhorst en Angela van Dorp. Nu heb ik hem weer gemaakt en mijn eigen draai aangegeven.

Mochten jullie vragen hebben over de materialen die ik gebruikt dan hoor ik dat graag.

Iedereen een fijn weekend verder maar dat zal wel lukken met het zonnetje. En nog bedankt voor de lieve reactie's die ik heb mogen ontvangen op mijn vorige post.

Veel liefs,

Elles

5 opmerkingen:

  1. Zo Elles jij bent lekker bezig geweest ik ben helemaal weg van je mannen kaart wat heb je dat leuk gedaan zeg ik vind het zelf altijd moeilijk om een kaart te maken voor een man maar deze van jou is super je andere kaarten vind ik natuurlijk ook weer prachtig!!

    Nog een fijne zondag,
    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi elles
    wat een leukeserie aan kaarten laat je zien en stuk voor stuk erg mooi gemaakt!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten zeg, mooie kleurtjes ook, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Elles, ben ik eindelijk weer een keertje.....
    Je bent weer lekker bezig geweest zeg!! Echt hele mooie kaarten heb je gemaakt met prachtige details allemaal,
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That Create provides a smorgasbord of extra paid material is not all that amazing. After all, we've known for a while now that Turtle Rock had extensive DLC applications for the encounter, which some fans brought up problems about. Giving answers to these problems, key developers mentioned out to explain that Evolve's DLC scheme is not designed to "leech" money out of players.
    Maplestory2 Mesos
    Cheap Archeage Gold

    BeantwoordenVerwijderen