Volgers

donderdag 19 maart 2015

Cadeautjes

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke en lieve reactie's op mijn vorige kaart.

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met opdrachten die ik eerdaags met jullie zal delen. Maar de volgende kaart was geen opdracht maar een kaartje voor mijn moeder die gisteren jarig is was.

De vorm van deze kaart heb ik van de site van Noor Design en was erg leuk om te maken. En dit is het resultaat:

Een close up van Happy Birthday

En zo ziet hij eruit vanaf de zijkant.

Divine Tilda heb ik ingekleurd met Sennelier. En aangezien de kaartontwerp van Noor is heb ik lekker veel Noor stansen gebruikt. Verder nog parellint, lint, plakparels, bloemen en stickles. Het designpapier is van Noor en Craft Emotions.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Laat gerust een berichtje achter en heb je vragen stel deze gerust.

Tot de volgende post.

Veel liefs,

1 opmerking:

  1. Hallo Elles,

    Zo dit heb je mooi gemaakt en wat is Tilda mooi ingekleurd leuk hoor met die cadeautjes en het papier wat je hebt gebruikt vind ik ook schitterend.

    O ja heb je de nieuwe stempels al gezien van Magnolia wat zijn ze weer leuk he!!
    En er komen ook weer heel veel nieuwe DooHickeys en die zijn ook weer zo leuk!!
    Nou dat word flink sparen ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen