Volgers

zondag 14 december 2014

Ladies Night

Hallo allemaal,

Eerst wil ik Marleen welkom heten op mijn blog. Leuk dat je via via op mijn blog bent uitgekomen en dat je volgster bent geworden.

Afgelopen vrijdagavond was er een Ladies Night bij mij op het werk. Ik heb daar ook gestaan met o.a. kaarten. I.v.m. de voorbereidingen hiervoor ben ik daardoor (helaas) eventjes niet in blogland geweest.

Hieronder een paar foto's.

Een aantal van de kaarten

Een van de theedozen

Een hartendoosje

Mijn tafel

Ik kreeg leuke en lieve reactie's op deze avond. En nog wat kunnen verkopen ook.

Leuk dat jullie een kijkje hebben genomen op mijn blog. Laat gerust een berichtje achter ik lees deze altijd met heel veel plezier.

Lieve volgsters ik kom gauw weer bij jullie langs.

Veel liefs,

Elles

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes van kaarten allemaal weer Elles!
    En super leuk dat je met een standje op Ladies Night mocht staan en ook nog wat hebt verkocht. Daar doe je het stiekum toch een beetje voor, hihi.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi elles
    je bent echt lekker bezig met een prachtig resultaat en leuk als je de mooie dingen kan verkopen zo zie ik dat je kaarten stuk voor stuk erg lief en mooi zijn
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zag de kraam er mooi uit Elles, wat leuk om te doen. Je kaarten zien er prachtig uit, die met die vlinder is ook schiterend..Ook je dozen mogen er zijn zo te zien, ik snap wel dat je wat verkocht hebt..leuk joh!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat je je kaarten/dozen zo ten toon mocht stellen !!
    En ook nog wat verkocht .... super hoor.
    Maar ze zien er dan ook erg mooi uit.
    Ik wens je een fijne week.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen