Volgers

dinsdag 22 juli 2014

Waar het klokje..........

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie langskomen op blog en bedankt voor de lieve reactie's op mijn vorige post.

Ondanks het warme weer en na werktijd heb ik een klok van Let's get Bizzee gepimpt.

Deze keer heb ik de lieve Sneaky Tilda stempel erop verwerkt samen met de kat Napoleon. Beide heb ik ze weer gekleurd met Twinkling H2O's en Distress Re-Inkers.

Voor het pimpen heb ik de volgende spullen gerbuikt:

Papier: Pion designpapier en cardstock.

Stansen: Love Lamp Post DooHickey van Magnolia, Shapeabilities van Spellbinders, Marianne design, Vintage Flourishes van Noor design, de bloemen van Lin en Lene design (Joy crafts).

Versieringen: klokje is van Maya Road, parellint en plakparels.

Nog 2 close up foto's:

Het klokje staat ondertussen in de woonkamer te "pronken". Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Fijne week allemaal en voor wie vakantie heeft een hele fijne vakantie.

Veel liefs,

Elles

2 opmerkingen:

  1. Hallo Elles,

    Wat een schitterende klok heb je gemaakt zo veel op te zien ik blijf kijken en zie steeds meer mooie details die je er op verwerkt hebt en wat een lief stempeltje is dit he van Magnolia!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi elles
    wat een pracht van een klok echt een juweeltje en zo leuk met dat hekje ziet er supergaaf uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen