Volgers

vrijdag 25 oktober 2013

Tilda with Daisy

Hallo allemaal,

Het onderstaande kaartje heb ik gemaakt voor een lieve vrijwilligster van mijn werk die morgen jarig is. Ze komt ons 3 avonden in de week helpen en als het nodig is meerdere avonden. Als je haar voor het eerst ontmoet zou je niet zeggen dat ze 90 jaar wordt!!.

Het is een framekaart die ik op de site van Cards en Scrap Challengeblog ben tegengekomen. Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt en daarna beplakt met het mooie Maja Design papier genaamd Vintage Autumn Basics. Ik heb Tilda with Daisy gebruikt uit de Sweet Crazy Love Collection 2012. Dit maal heb ik alleen Distress Ink en Distress Markers gebruikt om haar in te kleuren.

En zo ziet de binnenkant eruit

Voor het versieren heb ik verder de volgende materialen gebruikt:

Het hoekje en de tekst Happy Birthday is van Unique Hobbyproducts. De grote vlinder is een stans van Noor Design genaamd Vintage Flourishes. Het kleine vlindertje heb ik gemaakt met crafter's clay en een mal van Martha Stewart. De randjes van dit alles heb ik bewerkt met Distress Ink. De plakparels zijn Melissa Frances. Verder nog wat bloemetjes en veertjes en een stukje kant. De bloemblaadjes van de daisy en het kantenrandje onderaan Tilda's jurk heb bewerkt met Stickles voor een klein beetje bling-bling Alles is verkrijgbaar bij Doe@ding.

Ik wens jullie een fijn weekend,

Veel liefs,

Elles

1 opmerking:

  1. Dat is toch zo'n mooi papier hè?! Net als je kaart. Gewoonweg geweldig weer meid!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen