Volgers

dinsdag 2 april 2013

Tilda sending Love Letter

Goedemiddag allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reactie's op mijn tissuebox. Ik hoop dat jullie allemaal fijne paasdagen hebben gehad. Wij wel en hebben gisteren wederom de bevrijding gevierd van Alva.

Maar nu het kaartje. Ik had deze Tilda al een tijdje in huis maar eigenlijk nog niet gebruikt en ik vond nu toch wel tijd worden. (Ik heb haar wel een keertje gekleurt bij een workshop van Monique en Angela voor een theedoos en zodoende als voorbeeld genomen)

Ik heb de leuke Sizzix stans weer gebruikt voor de kaart. Het cardstock heb ik beplakt met het mooie designpapier van Pion. Aangezien op het papier postcard stempels gedrukt staan heb ik deze laten terugkomen op de kaart.

Ik heb Tilda ingekleurt met Distress Ink en Distress Markers. Op de bloem heb ik nog wat stickles gedaan. De postcard stempels zijn van Magnolia uit de With Love Collection 2013. De tekststempel is van Marianne design. De bloemen heb ik bij Doe@ding gekocht en de witte bloemen heb ik iets bewerkt met Distress Ink. En nog wat bloemetjes van Magnolia.

Al met al weer een leuk kaartje vind ik zelf. Laat rustig een berichtje achter. Altijd leuk om te krijgen en te lezen.

Veel liefs,

Elles

2 opmerkingen:

  1. Wat is tie leuuukkkkk! Wat is hat toch een gaaf modelletje!
    Ja die wippertjes zijn helemaal leuk, dus ik doe ze op elk kaartje! Lol
    XxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het een prachtige kaart geworden zeg, de mal vind ik ook super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen