Volgers

zondag 17 januari 2016

creatief weekend

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer langskomen op mijn blog.

Na een drukke week van werken, een toets (die ik gelukkig gehaald heb) en daar mijn man in het buitenland zit voor zijn werk kon ik van het weekend heerlijk freubelen.

En dit is het eindresultaat:

De stempels zijn van: Stampingbella, Katzelkraft, Chocolate Baroque Rubber Stamps en Magnolia

Gekleurd met: Sennelier, Copics

Mallen van: Dutch Doobadoo, DooHickeys, Spellbinders

Papier: cardstock en designpaier.

Versieringen: plakparels en stickles

Dit was het wel zo'n beetje met Tilda moet ik nog een kaartje maken.

Bedankt voor jullie bezoekje. En bedankt voor jullie reactie's op FB en hier.

Tot de volgende post.

Veel liefs,

Elles

1 opmerking:

  1. hoi elles
    wat een geweldige serie kaarten stuk voor stuk zien ze er geweldig leuk en mooi uit!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen