Volgers

dinsdag 22 december 2015

Kerst en Time for Magnolia Challenge #112

Hallo allemaal,

De afgelopen tijd druk geweest met kerstkaarten maken en een paar dagen naar Dublin geweest. Wat een leuke stad en gast vrije mensen.

Vorige week de swing card van Dutch Doobadoo aangeschaft en gelijk 2 kaarten meegemaakt 1 voor een verjaardag en 1 kerstkaart. Met de kerstkaart ben ik uit mijn comfortzone gegaan i.v.m. de kleur groen. LOL. Maar het was wel leuk om te maken.

De beide Tilda's heb ik ingekleurd met Sennelier. De stansen zijn van Noor Design en Magnolia Doohickeys. De mal voor de kaarten is van Dutch Doobadoo van dit merk heb ik ook de cijfermal gebruikt. En natuurlijk stickles voor nog wat blingbling en nog lint.

Met de kerstkaart wil ik graag meedoen met de challenge van Time For Magnolia Christmas Challenge #112.

Bedankt voor jullie bezoekje. Ik kom gauw weer bij jullie langs.

Voor iedereen fijne feestdagen!.

Veel liefs Elles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten