Volgers

vrijdag 1 mei 2015

Tilda in de tuin.

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer langskomen op mijn blog.

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij MagnoliaMania gestart en deze keer is het thema Garden.

Deze keer heb ik een easelkaartje gemaakt.

Tilda is lekker in haar tuin bezig geweest en heeft o.a. de bloempotten gevuld met bloemen. LOL.

Doen jullie weer gezellig mee?.

Bedankt voor jullie lieve reactie's op mijn vorige post deze lees ik altijd met heel veel plezier. Ik probeer zo spoedig mogelijk weer bij jullie langs te komen maar ik heb het prive wat druk maar ik doe mijn best.

Fijn weekend allemaal,

Veel liefs,

Elles

9 opmerkingen:

  1. Hallo Elles,

    Wat heb je dit weer leuk gedaan en wat heb je Tilda mooi ingekleurd.
    Wat komen de Magnolia stempels snel achter elkaar he ik heb de vorige serie nog niet eens ingekleurd en dan komen er al weer nieuwe kunnen ze er ook niet een beetje tijd bij doen het lijkt wel of ik steeds minder tijd over houd om te knutselen ik weet niet hoe dat bij jou is?
    Daarom moeten we er maar van genieten vind je niet!!
    Ik ben nu weer aan het scrappen ook zo leuk om te doen ik heb natuurlijk heel veel leuke foto's van mijn kleinkinderen die je dan weer in een leuk boekje kan verwerken als het klaar is zal ik je het wel laten zien.
    Ik vind je bloempotten geweldig leuk met die bloemen er in heb je weer leuk gedaan hoor!!
    O ja ik ben benieuwd wanneer de nieuwe DooHickey kit uitkomt!!
    Nou meis een fijn weekend en tot de volgen de creatie!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely creation you´ve made :0)))

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! Your card is amazing. Love the flower pots ♥.
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So gorgeous card ,I like the flower pots too.
    Hugs
    laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi elles
    Wat een superleuke kaart en zo te zien heeft tilda het ook naar haar zin
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, originele kaart. Die bloempotten zijn zo leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elles
    Wat een prachtige kaart is dit met die leuke bloempotten die gevuld zijn met de mooie bloemen.
    Sorry dat ik al even niet geweest was maar ik heb nu gelijk je vorige creaties bewonderd en je bent ook al lekker aan het kleuren met de sennelier en het gaat je heel goed af, het is ook zo ontspannen om te doen.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ech 'n superleuk kaartje Elles! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hele mooie en vrolijke creatie Elles!! Hier word ik helemaal blij van.
    Supermooi ingekleurd ook!!
    Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen