Volgers

zondag 1 maart 2015

Tailor Tilda en Buttons

Goedemiddag allen,

Leuk dat jullie weer langskomen op mijn blog en bedankt voor de super leuke reactie's die ik heb gekregen op mijn vorige post zowel hier als op FB.

Vandaag wil ik jullie mijn eerste kaart laten zien die ik als gastdesigner heb gemaakt voor Magnolia Mania. Vandaag is daar de nieuwe challenge gestart met als thema Buttons.

Daar er knopen erop verwerkt moeten zijn heb ik Tailor Tilda gebruikt die lekker aan het naaien is geslagen. Rondom Tilda heb ik elementen verwerkt die ze als naaister weleens nodig zou kunnen hebben. Als achtergrond heb ik designpapier van Pion gebruikt met naaipatronen. Tilda heb ik wederom ingekleurd met Sennelier.

Wil je weten wat de andere (gast)designers hebben gemaakt of wil je gezellig meedoen met de challenge neem dan een kijkje op de site: http://magnoliamaniachallenge.blogspot.nl/

Bedankt voor het langskomen en laat gerust een berichtje achter. Een fijne zondag verder.

Veel liefs,

Elles

4 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Elles, die rits is gaaf gedaan...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elles,

    Wat heb je dat weer leuk gedaan en die rits vind ik super leuk zo!!
    En veel succes met je gast designer schap geniet er van meis!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is ie mooi/ leuk en lief helemaal geslaagd!!!!
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen