Volgers

maandag 26 januari 2015

Sleeping baby Tilda

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle lieve reactie's op mijn vorige post ik heb ze met veel plezier gelezen.

En dan nog een leuk nieuwtje met mijn kaart Stop in the name of Love Tilda ben ik Random winner geworden bij Time for Magnolia Challenge. Hoe leuk is dat!.

Het volgende kaartje is een geboortekaartje en heb ik in opdracht mogen maken.

Voor het kaartje heb ik sleeping baby Tilda gebruikt en ingekleurd met Sennelier en H2O's. Voor het kant aan de kleding en het kussentje heb ik stickles gebruikt zo ook de vleugeltjes. Het designpapier is uit de nieuwe collectie van Pion. Weer zo mooi. De stans die ik gebruikt heb is van Noor. Verder nog parellint en Stampendous Frantage. Om de kaart een persoonlijk tintje te geven heb ik de naam erop verwerkt.

Bedankt voor het langskomen op mijn blog laat gerust een berichtje achter ik lees ze met heel veel plezier. Mocht je vragen hebben stel ze gerust.

Fijne avond en tot de volgende post.

Veel liefs,

Elles

1 opmerking:

  1. hoi elles
    wat een schatje van een kaart zo in lieve kleurtjes en dat parelrandje geweldig leuk en mooi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen