Volgers

zondag 28 december 2014

Tweeling

Lieve allemaal,

Ik hoop dat jullie net als wij gezellige kerstdagen hebben gehad.

Het volgende kaartje heb ik in opdracht gemaakt. Een kaartje voor geboorte een tweeling. En dit is hem geworden.

Op de slabben heb ik de namen verwerkt van de tweeling. Hiervoor heb ik de scrabbleletters van Noor design gebruikt. Deze heb ik eerst gestempeld en toen bewerkt met embossingpoeder.

De slab is een stans van Marianne Design. De kaart is gemaakt van wit en blauw cardstock en het Designpapier is van Pion en verder nog blauw en wit lint.

Bedankt dat jullie weer langs zijn geweest op mijn blog laat gerust een bericht achter. Tot de volgende post maar weer.

Veel liefs,

Elles

3 opmerkingen:

  1. Hoi elles
    Wat een gave kaart en prachtig met die ge-emboste letters en van deze kant vast de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar 2015 en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende babykaart, Elles. Heel gaaf de slabbetjes met hun name erop.
    Heel gaaf de letters met zilverkleur.
    Fijne jaar wisseling en de beste wensen voor 2015 met veel knutsel plezier
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart!!
    Ook voor jou een fijne jaarwisseling en vast de beste wensen voor 2015.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen