Volgers

dinsdag 7 oktober 2014

Herfstcreatie

Hallo allemaal,

Nu begint het dan toch herfst te worden. De bladeren krijgen een andere kleur en dat vind ik wel prachtig maar de wind en de regen die bij de herfst horen hoeven van mij niet zo nodig. Maar het houdt dan wel weer in dat het dan weer lekker freubel weer is.

De afgelopen dagen ben ik in de weer geweest met een herfstprojectje. Ik heb de paddenstoelen van Let's get Bizzee gepimpt en daar tussen heb ik Tilda verwerkt. Verder heb ik er dingetjes op verwerkt die me aan de herfst doen denken.

De paddenstoelen heb ik beplakt met cardstock en het designpapier is o.a. van Noor. De blaadjes, houtsnippers, pompoen en dennenappels heb ik een keertje bij de Xenos gekocht. Het eikeltje heb ik gemaakt met crafters clay en bewerkt met Twinkling H2O's. Het hekje is een stans van Spellbinder.

Met dit projectje wil ik graag aan de volgende challenge's meedoen:

Time for Magnolia Challenge #65 inspiratiefoto "Herfst" en

Dutch Magnolia Lovers: allerlaatste challenge # 88 Alles mag

Bedankt dat jullie weer langs geweest zijn geweest op mijn blog en voor de lieve reactie's op mijn vorige post ik lees ze altijd met erg veel plezier.

Fijne week verder allemaal.

Veel liefs,

Elles

3 opmerkingen:

  1. Hallo Elles,

    Wat is dit leuk gedaan en precies de goede Tilda er bij gezocht ze staat daar heel leuk tussen al die mooie paddenstoelen ik vind het een schitterend geheel zo!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh schitterend tafereeltje dit is genieten ...gaaf gemaakt joh!

    BeantwoordenVerwijderen