Volgers

donderdag 25 april 2013

Prinsessen Tilda's

Goedemiddag allemaal,

Leuk dat jullie weer langskomen op mijn blog. Bedankt voor jullie lieve berichtjes voor mijn opgepimpte zakje. Deze keer heb ik weer een zakje opgepimpt. Het idee voor het vouwen van het zakje heb ik op de beurs van Rijswijk gezien en het leek me leuk om het eens te proberen.

Ik ben aan de slag gegaan met 2 Magnolia stempels uit de nieuwste Once Upon Time collectie 2013 en 1 Magnolia stempel uit de Princes and Princesses collectie 2012. De dametjes (hihi) heb ik ingekleurt met Twinkling H2O's en Distress Ink voor de huidskleur.

Het zakje heb ik dubbel gevouwen en toen beplakt. Dit is de voorkant geworden. Het was wat lastig om het goede cardstock qua kleur erbij te vinden want, het was geen blauw/groen/grijs maar iets er tussen in maar na wat zoeken is het toch gelukt. Ik heb deze Tilda met een wippertje op de kaart geplakt wat een leuk effect geeft.

Dit is de binnenkant geworden. Voor de afwisseling heb ik voor andere kleuren gekozen.

Roze blijft toch ook wel een van mijn favoriete kleurtjes.

Ik wilde ook weleens weer veertjes gebruiken. Ze geven een leuk effect maar je blijft ze vinden ook na het stofzuigen. HiHi.

En dit is de achterkant.

De materialen die ik gebruikt heb zijn:

Magnolia stempels: Happy Princess Tilda, Little Cute Tilda en Tilda catching Stars en Limited Edition.

Magnolia Doohickeys: So Wrapped Lovely, Cute Corner en Berry Lace.

Stansen van: Tim Holtz (butterflight), Sizzix en Joy crafts (Noor design en Vintage Flourishes).

Papier: cardstock, Pion papier en Magnolia design papier (collectie Princes en Princesses en Once Upon Time 2013 en Sweet Crazy Love).

Verder heb ik lint, bloemen, gaasje, veertjes en een bedeltje gebruikt om het verder te versieren.

Al mijn spulletjes heb ik bij Doe@ding gekocht. De H2O's heb ik bij het 't Scraphuis gekocht

Bedankt voor jullie bezoekje en laat gerust een berichtje achter. Altijd leuk om te krijgen en te lezen.

Veel liefs,

Elles

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige paperback kaart zeg en wat een mooie kleuren prachtig geheel, fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen