Volgers

maandag 16 februari 2015

Voorproefje en heel leuk nieuws

Hallo allemaal,

Graag heet ik mijn nieuwe volgster Laurigami van harte welkom.

Dit keer nog geen kaartje maar al wel vast een klein voorproefje van een creatie waar ik nog mee bezig ben. Er komen drie Tilda stempels op en dit is er vast een van.

Ik heb Tilda ingekleurd met Sennelier en Twinkling H2O's voor het broekje.

En nu het leuke nieuws en oh wat was dat lastig om het niet eerder te vermelden en zeker om niets te zeggen als je op een super gezellige workshop zit en er wordt gevraagd of je bij een designteam zit en dan nee moet zeggen want, ik mocht er tot vandaag niet over praten.

Eventjes het verhaal. Het lijkt me al een tijdje leuk om bij een design team te horen. Ongeveer 2 weken terug zag ik dat er bij Magnolia Mania een guest designer's werd gevraagd tot augustus. Je moest een mailtje sturen met waarom je dat zou willen worden. Mailtje gedaan en ik kreeg reactie terug dat ze na 8 februari met elkaar om de tafel gingen en dat ik dan nog bericht zou krijgen en warempel op VRIJDAG DE 13e kreeg ik bericht dat ik guest designer was geworden!!! Super blij natuurlijk dus vrijdag de 13e is voor mij geen ongeluksdag meer. LOL.

Zo en nu gauw weer verder met kleuren. Haha.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en laat gerust een berichtje achter ik lees ze met veel plezier. Mocht je vragen hebben stel ze gerust.

Fijne avond allemaal en veel liefs,

Elles

3 opmerkingen:

  1. Hallo Elles,

    Van harte gefeliciteerd met je guest designer schap bij Magnolia Mania heel veel plezier en geniet er lekker van!!
    je magnolia stempel heb je weer schitterend ingekleurd ik ben benieuwd naar het eind resultaat .

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww Elles wat gaaf joh, van harte hoor! Veel plezier in het dt-team. Je voorproefje maakt mij nieuwsgierig hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Elles,
    welcome at Magnolia Mania.
    I wish you a lot of fun with us.
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen