Volgers

donderdag 10 juli 2014

Paint Palette

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een bezoekje brengen aan mijn blog.

De afgelopen 1 1/2 week ben ik naast mijn werk en andere verplichtingen bezig geweest met een Paint Palette van Dutch Doobadoo. Ik vond dat Stamping Tilda en Autumn Tilda with Pencils daar wel op hun plekje waren. Ik heb ze een andere kleur gegeven dan de achtergrond zodat ze lekker opvallen.

Naast de naam van mijn blog heb ik voorwerpen op het palet verwerkt die ik meestal gebruik als ik aan het freubelen ben.

De volgende spulletjes heb ik gebruikt:

Stempels: Stamping Tilda en Autumn Tilda with Pencils van Magnolia, Scrabble letters van Noor Design

Designpapier: Pion uit de nieuwste collectie en paars cardstock.

Versieringen: Bedeltjes, bloemen, lint, touwtje, bloem van Unique, potloodje, glitters, flesje, meetlint, houten klosje.

Kleuren: Twinkling H2O's en Distress Re-Inkers

Stans: Magnolia Doohickey Heart Swirl.

Bedankt voor het langskomen en voor de lieve reactie's op mijn vorige bericht. Laat gerust een berichtje achter ik lees ze altijd met veel plezier. Mocht je vragen hebben stel deze dan ook gerust.

Veel liefs en iedereen alvast een fijn weekend,

Elles

5 opmerkingen:

  1. hoi elles
    wat een geweldig leuke en mooie creatie zo gaaf met al die leuke dingen erop, echt iets om heel trots op te zijn!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige creatie Elles!! Mooie kleuren en embellishments heb je gebruikt. Dit verfpalet zal vast heel mooi staan in je hobbykamer. Fijn weekend, Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave creatie en heel creatief alles verwerkt super mooie supullies zitten erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zeg, prachtig ingekleurd en mooie details fijn weekend xxx Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave creatie is dit !!
    En leuk om eens een keer gewoon iets voor je zelf te maken he.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen