Volgers

maandag 16 december 2013

Show The Way Tilda

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie langskomen op mijn blog. Corry leuk dat je volgster bent geworden van mijn blog.

Het heeft eventjes geduurd want zoals bij jullie denk ik wel bekent is was ik druk bezig om de kerstkaarten af te krijgen. De kaarten die ik eerder heb laten zien heb ik nogmaals gemaakt maar dan in een ander kleurtje. Maar het volgende kaartje had ik nog niet met jullie gedeeld. En die ziet er als volgt uit.

Ik heb Show The Way Tilda gebruikt en natuurlijk weer ingekleurd met de H2O's en Distress Ink. Voor de kaart, sterren en bloemen heb ik weer het prachtige papier van Maja Design gebruikt. De stansen zijn van: Noor Design, Magnolia en Marianne Design. De klok en de wijzers heb ik bewerkt met Inka Gold. Verder nog plakparels en Stickles om het geheel af te maken.

Het is een kort berichtje maar ja ik moet nog eventjes veder met het schrijven van de kerstkaarten. HiHi.

Nogmaals leuk dat jullie zijn langsgeweest en laat rustig een berichtje achter. Deze worden altijd met plezier gelezen.

Fijne avond allemaal.

Veel liefs,

Elles

3 opmerkingen:

  1. hoi elles
    wat een geweldig mooie kaart zeker in deze kleuren en uitvoering, vast fijne feestdagen toegewenst door corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart , Elles ! Mooie stanzen heb je gebruikt ....
    Ik wens jou en jouw familie hele fijne feestdagen !
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhhh wat een mooie kaart weer zeg!! Mooi ingekleurd en je hebt ook mooie kleuren gebruikt! Hele fijne Kerstdagen. Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen