Volgers

zondag 1 december 2013

Christmas Eve Tilda

Hallo allemaal op deze zondag,

Ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar hier begon het met een lekker zonnetje maar nu is het bewolkt. Lekker weer dus om te freubelen.

Zoals ik gisteren heb beloofd vandaag weer een kerstkaartje. Met de schattige Christmas Eve Tilda. De stempels uit de Winter Wonderland blijven leuk om te gebruiken.

Voor dit kaartje heb ik het nieuwe design papier gebruikt van Maja Design. Geen rood of groen deze keer maar roze.

Aangezien dat Tilda een cadeau vast heeft heb ik de My Wish List stempel van Noor Design ook verwerkt op de kaart. Deze heb ik er los ingeschoven.

Zoals jullie gewend zijn van me heb ik Tilda weer ingekleurd met H2O's en Distress Ink.

De stansen zijn van Noor Design voor de hoeken en sterrenrand en van Magnolia Starlight Lace en Cozy Big Snowflake. De kerstster heb ik 2 maal gestanst en op elkaar geplakt. En in het midden nog een plaksteentje.

Ik wens jullie een fijne zondag verder en bedankt voor de reactie's op mijn vorige kaart.

Veel liefs,

Elles

3 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi net als je vorige kaart. En inderdaad deze Tildaatjes van Winter Wonderland zijn allemaal even liefffff!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elles , ik vind het een erg mooi roze kerstkaartje geworden ! Gave stanzen heb je gebruikt. Groetjes , Christa,

    BeantwoordenVerwijderen